E-račun

Kaj je E-račun?

E-račun pomeni, da lahko namesto tiskanega računa prejemaš račun v elektronski obliki (elektronsko podpisani račun). E-račun boš kot priponko prejel na izbrani e-naslov v obliki XML in PDF. Videz e-računa je identičen videzu tiskanemega računa, le specifikacija klicev je preglednejša in vizualno prilagojena elekronski obliki pregledovanja računa. Prednost E-računa je, da ti omogoča bolšji pregled in analizo opravljenih storitev, poslovni uporabniki pa ga lahko samodejno prenesejo v poslovne sisteme podjetja. Če želiš, ti vsakokrat pošljemo tudi obvestilo o poslanem E-računu tudi prek sporočila SMS. PDF format vključuje položnico s črtno kodo, ki jo lahko natisneš in poravnaš na plačilnem avtomatu.

Primer E-računa si lahko ogledaš tukaj.
Oceni odgovor:

Koliko stane naročilo na E-račun?Koliko stane naročilo na E-račun?

Naročnina na E-račun se ne obračuna, storitev je brezplačna.
Oceni odgovor:

Kakšna je varnost E-računa?

Varnost E-računa je v skladu z vsemi standardi zagotavljanja varnosti elektronskega poslovanja, kar pomeni, da je poslovanje z njim varno. Račun ustreza obliki eSlog različice 1.5, ki jo določa GZS in ki je digitalno podpisan z zasebnim ključem spletnega potrdila Si.mobil d. d., katerega overitelj je SIGEN-CA.
Oceni odgovor:

Kako se lahko naročim na E-račun?

Želiš spremeniti tiskani račun v E-račun? To lahko storiš tako da:  
  • pošlješ sporočilo SMS na številko 4040 in slediš navodilom. Sporočilo SMS mora biti sestavljeno iz besede "eracun" in " tvojega elektronskega naslova".
  • Prek portala Moj Si.mobil z uporabo gesla, ki si ga prejel ob sklenitvi naročniškega razmerja.
  • Na Si.mobilovih prodajnih mestih.
  • Z osebnim geslom prek centra za pomoč uporabnikom na telefonski številki 040 40 40 40.
  • S pisno zahtevo na naslov podjetja: Si.mobil d.d. Šmartinska cesta 134 b 1000 Ljubljana.
V pisni zahtevi navedi ime in priimek, naslov, naročniško številko in elektronski naslov za pošiljanje e-računa ter lastnoročni podpis.
Oceni odgovor:

Kako lahko spremenim naslov za E-račun?

Prek portala Moj Si.mobil z uporabo gesla, ki si ga prejel ob sklenitvi naročniškega razmerja, na Si.mobilovih prodajnih mestih, prek centra za pomoč uporabnikom na telefonski številki 040 40 40 40 z uporabo osebnega gesla ali s pisno zahtevo na naslov podjetja Si.mobil d. d., Šmartinska cesta 134 b, 1000 Ljubljana. V pisni zahtevi navedi ime in priimek naročnika, naslov naročnika, naročniško številko ter stari in novi elektronski naslov za pošiljanje e-računa ter lastnoročni podpis naročnika.
Oceni odgovor:

Ali lahko hkrati prejemam E-račun in tiskani račun?

Ne. Izbran imaš lahko samo en tip računa:
  • E-račun ali
  • E-račun v spletno banko ali 
  • Tiskan račun ali
  • On-line račun
Oceni odgovor:

Ali lahko E-račun dobivam neposredno v spletno banko?

Si.mobil svojim uporabnikom, ki so tudi uporabniki elektronske banke NLB Klik, NLB Proklik, komitenti Abanke Vipa d.d. kot fizične osebe ter komitenti Probanke d.d., Unicredit Banke Slovenija d.d. in Raiffeisen banke kot pravne osebe, omogoča prejemanje E-računa v elektronsko banko.

Več informacij
Oceni odgovor:

Kako lahko odjavim E-račun?

Če želiš spremeniti E-račun v tiskani račun, lahko to storiš:
Oceni odgovor: