Splošno o gostovanju

Odhajam v tujino. Kaj bi bilo dobro vedeti in urediti pred odhodom?

Vse informacije povezane z uporabo naših storitev v tujini, kot so npr. cene klicev in prenosa podatkov v tujini, kako nadzirati in zmanjšati stroške v tujini ter druge nasvete, najdeš na ORTO.si spletnih straneh pod zavihkom Nadgradnja tujina.

Izbor in cena storitev v tujini sta odvisna od operaterja in omrežja, ki ga uporabljaš. Pred odhodom v tujino lahko dobiš več informacij o operaterjih, cenah in storitvah v ceniku Tujina ali pokličeš Si.mobilovo naročniško službo na številko 040 40 40 40, ki ti bo posredova vse informacije o mednarodnem gostovanju.

Pred odhodom v tujino lahko aktiviraš preusmeritev klicev v Odzivnik. Preusmeritev "vseh klicev" v Odzivnik pomeni, da bodo vsi tvoji dohodni klici neposredno preusmerjeni v Odzivnik. Tako se boš izognil stroškom dohodnih klicev. Če boš poslušal Odzivnik v tujem omrežju boš plačal odhodni klic po veljavni tarifi. Če nastaviš preusmeritev "zasedeno", "brez odgovora" ali "nedosegljiv", boš kril stroške za dva mednarodna klica vedno, ko vas bo omrežje "iskalo", tj. za klic iz Slovenije in nazaj na preusmerjeno številko.

Priporočamo ti, da med potovanjem svoj mobilni telefon nastaviš na "ročno izbiro omrežja" in vsakič sproti izbereš operaterja, katerega storitve želiš uporabljati. To ti omogoča, da si v državi, v kateri je več operaterjev, izbereš tistega, ki je cenovno najugodnejši oz. omogoča storitve, ki jih uporabljaš.

Preden odpotuješ, prav tako preveri, ali si s seboj vzel polnilec za mobilni telefon.
Oceni odgovor:

Kaj je storitev Pokliči nazaj in komu je namenjena?

Storitev Pokliči nazaj je namenjena uporabnikom predplačniškega paketa SIMPL, ki v tujini niso dosegljivi, ker nimajo dovolj sredstev na računu. V sporočilu SMS dobiš informacije o zgrešenih klicih na tvojo telefonsko številko. Za vsak zgrešeni klic boš dobil sporočilo SMS z naslednjimi informacijami: telefonsko številko klicatelja, število klicev. Storitev Pokliči nazaj deluje le, ko se kot uporabnik paketa SIMPL nahajaš v tujini. Prejeta sporočila SMS z informacijo o zgrešenih klicih v tujini so brezplačna. Za odjavo od storitve Pokliči nazaj pošlji sporočilo SMS s ključno besedo ODKLOP na številko 448 (brezplačno v Sloveniji).
Oceni odgovor:

Kako telefoniramo v tujini?

Mednarodno gostovanje ti omogoča, da svoj mobilni telefonski aparat uporabljaš tudi v tujini. To pomeni, da lahko uporabljaš omrežje tujega operaterja, ko gostuješ v njegovi državi. Obstajata 2 možnosti priključitve na omrežje tujega operaterja:
  • samodejna izbira omrežja: če imaš svoj telefonski aparat nastavljen na "avtomatsko izbiro omrežja", bo sam poiskal operaterja, ki ima na določenem področju najmočnejši signal,
  • ročna izbira omrežja: če svoj mobilni telefonski aparat nastaviš na "ročno izbiro omrežja", izbereš operaterja, katerega storitve želiš uporabljati, sproti. To ti omogoča, da si v državi, v kateri je več operaterjev, izbereš tistega, ki je cenovno najugodnejši ali omogoča določene storitve.
Tudi v Slovenji je na območjih ob meji s sosednjimi državami mogoče, da se mobilni telefonski aparat sam priklopi na omrežje tujega operaterja. V tem primeru je bolje, da imaš mobilni telefonski aparat nastavljen na "ročno izbiro omrežja". Si.mobil deluje v frekvenčnem pasu 900/1800/2100 Mhz. To je frekvenčni pas, v katerem deluje tudi večina operaterjev, s katerimi ima Si.mobil pogodbo o gostovanju oz. pri katerih ti omogoča gostovanje v času tvojega bivanja v tujini. Nekateri ameriški in azijski operaterji delujejo na drugih frekvencah, zato je pomembno, da veš, katero frekvenco uporabljajo (900/1800/1900Mhz). Postopek izbire frekvence se od modela do modela telefonskega aparata razlikuje, zato boš podrobnejša navodila našel v priročniku svojega mobilnega telefonskega aparata.
Oceni odgovor:

Kaj je storitev Video klic v tujini?

S storitvijo Video klic v tujini svojega sogovornika tudi vidiš.
Oceni odgovor:

Komu je storitev Video klic v tujini namenjena?

Storitev je namenjena uporabnikom, ki uporabljajo novo tehnologijo, radi potujejo in delijo svoje izkušnje z družino in prijatelji tudi iz tujine.
Oceni odgovor:

Kakšna je cena storitve Video klic v tujini?

V času promocije se do nadaljnega video klici obračunavajo po ceniku za klice tarife, ki jo ima uporabnik vklopljeno za tujino (npr. Tarifa Tujina, SVET).
Oceni odgovor:

V katerih državah je omogočena storitev Video klic?

Seznam držav, v katerih je omogočena storitev Video klic, si lahko ogledaš tukaj.
Oceni odgovor:

V katerih omrežjih lahko uporabljam storitev Video klic?

Storitev Video klic lahko uporabljaš v omrežjih vseh tujih operaterjev, s katerimi ima Si.mobil sklenjeno pogodbo o gostovanju 3G in omogočajo storitev Video klic.
Oceni odgovor:

Kako lahko preverim stanje prenosa podatkov v tujini?

Pošlji SMS s ključno besedo TUJINA na 4040 in prejel boš povratni SMS z informacijo o porabljenem znesku v tekočem obračunskem obdobju.
Oceni odgovor:

Ali lahko nastavim omejitev prenosa podatkov v tujini?

Vsi uporabniki imate nastavljenih 60 EUR limita za prenos podatkov v tujini, ne glede na državo ali omrežje, v katerem prenašate podatke.
 
Finančno omejitev si lahko kadarkoli spremeniš ali izklopiš. Na voljo imaš poljubne finančne omejitve.

Uporabnik ima možnost vklopa, izklopa in spremembe omejitve preko SMS sporočila ali na portalu Moj Si.mobil.
Oceni odgovor:

Ali prejmem kakšno opozorilo o porabljeni količini prenosa podatkov v tujini?

Ko bo poraba podatkovnega gostovanja dosegla 80% finančne omejitve, ki jo ima uporabnik vklopljeno, bomo uporabniku poslali SMS z naslednjo vsebino:

Dosegli ste 80 % finančne omejitve, ki ste jo nastavili za prenos podatkov v tujini. Za brezskrbno uporabo interneta obišči http://tujinabrezskrbi.simobil.net in upravljaj s svojo porabo prenosa podatkov v tujini (brezplačno). (Si.mobil)

Ko bo uporabnik dosegel finančno omejitev, ki jo ima določeno, mu bomo poslali SMS z naslednjo vsebino:

Vaša omejitev za prenos podatkov v tujini je dosežena. Če želite še naprej upravljati storitve podatkovnega prenosa v tujini, odgovorite na ta SMS s ključno besedo TUJINA NAPREJ. Cena prenosa podatkov je od 0,5490 do 9,9 EUR/MB. Več na http;//tujinabrezskrbi.simobil.net. (Si.mobil) 

Če bo imel uporabnik odprt internetni brskalnik, se mu bo odprlo pojavno okno z opozorilom.
Oceni odgovor:

Kakšen je postopek za SMS vklop/izklop omejitve prenosa podatkov v tujini (EU)?

Za vklop ali spremembo finančne omejitve pošlji SMS s ključno besedo EU LIMIT želena finančna omejitev (npr. EU LIMIT 120) na številko 4040.

Za izklop pošlji SMS s ključno besedo EU LIMIT STOP na 4040.
Oceni odgovor:

Kakšen je postopek za vklop ali izklop opozoril o porabljeni količini podatkov v tujini?

1. Za vklop pošlji SMS sporočilo s ključno besedo DATA INFO na 4040.

2. Za izklop pošlji SMS sporočilo s ključno besedo DATA INFO STOP na 4040.
Oceni odgovor:

V kolikšnem času je finančna omejitev vklopljena?

Finančna omejitev bo vklopljena v roku enega dneva. Ob vklopu storitve, bo uporabnik prejel SMS sporočilo o uspešnem vklopu.
Oceni odgovor:

Kaj prinaša EU regulacija?

Omejitev data prenosa po celem svetu 
Si.mobil je v skladu z evropsko regulativo vsem uporabnikom nastavil finančno omejitev podatkovnega prenosa v vseh državah v tujini v višini 60 EUR, če se niso že prej odločili za drugo višino omejitve. 

Več informacij

SMS stanje
Uporabniki lahko preverijo skupen seštevku porabe za storitve podatkovnega gostovanja v tujini, tako da pošljejo SMS s ključno besedo TUJINA DATA na številko 4040.

Več informacij

Brezplačen Odzivnik 
Klici preusmerjeni v Odzivnik so v državah Evropske unije brezplačni.

Več informacij
Oceni odgovor: